News

Tehnoloģijas ir mainījušas veidu, kā mēs ikdienā sazināmies, iegūstam informāciju, strādājam, iepērkamies… Jaunas tehnoloģijas paver savukārt jaunas iespējas inovācijām un jaunu tehnoloģiju attīstībai, tam līdzi attīstās arī digitālais mārketings. Šodien klienti saskaras ar informācijas pārpilnību, digitālās reklāmas tiek ignorētas (banneru aklums), attīstās dažādas jaunas digitālā mārketinga metodes. Uzņēmumiem nākas pielāgot savu mārketinga komunikāciju ar klientiem, strauji pieaug digitālā mārketinga budžeta apjomi, atņemot budžeta daļas tradicionālajiem kanāliem kā TV, radio.
Jaunas digitālās prasmes
Digitālā mārketinga kanālu lielākā priekšrocība ir iespēja precīzāk, ātrāk un lētāk sasniegt vajadzīgo mērķauditoriju un turklāt to izdarīt iespējami ātri. Digitālais mārketings turpinās attīstīties un tā nozīme pieaug, tādēļ prasmes izmantot digitālā mārketinga metodes ir kritiskas, tam lielu uzmanību pievērš arī darba devēji. Profesionālais sociālais tīkls LinkedIn veica vairāku miljonu profilu analīzi un starp 25 svarīgākajām prasmēm, kuras palīdzētu atrast darbu, un starp tām trīs prasmes bija cieši saistītas ar mārketingu: meklētājprogrammu optimizācija (SEO), mārketinga kampaņu pārvaldība, kanālu mārketings. Uzņēmumi turpina investēt darbinieku apmācībās, lai veicinātu dažādu digitālo prasmju attīstību, vienlaikus darbinieki, kuriem jau ir šīs digitālās iemaņas mārketinga laukā, ir ar ievērojami lielāku konkurētspēju darba tirgū.
Digitālā mārketinga kursi: mācības pieaugušajiem
Iepriekšējās apmācību kārtās digitālais mārketings bija viens no populārākajiem mācību kursiem. Mācību centrs MP piedāvā divus digitālā mārketinga kursus: iesācējiem un ar priekšzināšanām. Lai motivētu strādājošos mācīties, projektā lielāko daļu mācību izmaksu sedz ES fondi un valsts, savukārt iedzīvotājiem jānodrošina vien 10% līdzmaksājums. Papildu informācija un vairāk par pieteikšanos uzziniet mūsu mājaslapā. Ja jums ir papildu jautājumi par digitālā mārketinga kursu norisi, sazinieties ar mums.